Sunday, May 2, 2010

Life in pattern


Hi,
dalam cerita ade cerita baru menarik cerita kita ,lagi2 tersirat...;)
br aku dpt on9 ,asyik x der intenet ni ..dh dpt intenet ngantuk pn leh x ngantuk.huhu
tgh aku setlkan balutan pos abg aku,akak aku pn balik dari shah alam..ade dia bwk pau...
makan sambil tulis...'mencekih'..
semalam aku terserempak ngn kawan lama ku yg dh lama aku x jumpa ..dah berkerjaya...yg aku masih menunggu kptsn aku utk smbg ijazah if x der ipta kena teruskan kat ipts...
pening jgk memikirkan ipts yg mn bagus..pilih ni tu ..semuanya x kena ...ade je masalahnya..
klau bgs ..MQA plk dah tamat tempoh..'RISIkO'..aku x pandai main ngn risiko takut xsempat aku nk graduate ,ade mslh lain...x nk ooo=0

Tengah setlkan study n part time dh dpt 3 tmpt..dpt kptsn leh dah join..good2..semuanya jadi macam aku rancang..x lari trek..huhu=D
pe lagi aku nk beitau korang ..ehhmm2.....
ahh...aku dh ade pet aku sndri..bkn kat facebook tu ni yg real..tikus yg dipannggil'REO'.aku pn x sngka beli tikus ni ..aku nk tnjk pic x der camera nanti dh ade .aku akan post pic REO..=)

haa ckp psl REO aku teringt kat musang atas bumbung umah aku ni ..dah ade babe baru dh skrg..makin ganggu konsentrasi ku apabila mendengar lagu ..dah x leh nk buka tingkap bila malam ..jhaizz...=0
aslkn ko 1keluarga bahagia family musang..=)
Ini je la yang ingin aku beritahu kat korang semua..jika ade cite lagi n ade maxis broadband ni lagi..aku akan update n majukan blog aku ni smpai aku boleh..semuanya'HAve a nice Day'..=)

No comments: