Saturday, June 12, 2010

JUne Is What I Want!


Hi !lm x tulis blog ,skjb aktif ,skjb x ..ni lah jd apabila hari kita dipenuhi ngn kerja2 penting..=D
So minggu ni kerja aku g shopping bli barang2 keperluan untuk memasuki universiti,semua tempat aku jejak dari street ke mall..;)
Dalam List aku terlalu bnyak yang barang yang aku perlu beli ,maklumlah seelum ni kat tmpt study lm aku hanya perlu pkai formal cuz ade 1sem je masuk clas,lg 1taun (WBL)Worked Based Learning,then dah abis dah!!
Now aku nk saambung ijazah aku,masa yang aku ambil sangat lama,tapi tidak akan ku risau..aku dh plan 3taun dari sekarang..so much things that i already archieve..allhamdulillah syukur..=)
Before this if u see my older post is always abiout pimples+ stress,now I Have solutions to that pRoblem..THat's why I can smile even My sis scold me..huhu(Sico Kpla akak aku)..=D
Slalu aku hangout mesti dengan kawan2 aku..so taun ni dalam sejarah FAMILY aku ,we hangout together Back.thanks a lot to my Sis car..huhu
that's true Without the transport ,I am really lazy to hang out..My Bike always cause me a Problem..=(
I could not Stop Thinikin bout my study ,when I will FinisH?(belum masuk lagi dh pkir nak abis).I should think rite cuz mY age goin up not down..huhu=D
WIsh Me luck Friends..BTW SAya mengambil kesempatan ni untuk minta maaf pada kawan saya apit kerana tidak dapat hadir kenduri kahwin akak anda..saya betul2 maksudkanya..=,)


MOOD :CoOl
ACTION :tulis sambil minum NESCAFE'latte'+MCd

No comments: