Monday, April 1, 2019

Hari Ke 2 Pena Ingin Mengatakan Sesuatu

Dengan klik2 saya menulis bukan dengan pena.Allhamdulillah syukur segalanya berjalan lancar.Walaupun perniagaan saya agak slow tetap hari  ini memberikan satu keindahan baru kerana dapat bernafas di bumi ini yang belum saya terokai.Banyak tempat yang indah belum saya laburkan diri saya.Sambil minum Nescafe Ais Kegemaran Saya menanti temuduga untuk kerja.Saling tukar tempat kerja dapat memberikan pengalaman yang berbeza dan dapat menukar arus pemikiran saya.Mimpi saya seiring dengan diri saya,saya ssering mimpi kehidupan zaman kanak - kanak yang sangat indah dalam memori saya.Kehidupan saya sering di titiskan warna pelangi yang indah,Mata hati dan hati saya terjaga rapi dalam perjalanan hidup ini.Akal yang sentiasa ingin sesuatu luar biasa sering di didik oleh saya supaya sabar dalam melayar di dunia yang luas ini.Harini hari Isnin ,sepatutnya saya telah masuk kerja mengikut lakaran saya tetapi saya memilih syarikat yang mudah untuk fahami saya terpaksa menunggu untuk bulan ini.Masih menanti perkerjaan dari bulan januari sambil berniaga ubat ubatan tradisional.

1 comment:

asd said...

ARMANI QQ

Ayo Main Di Situs Poker Online Terpercaya Yaitu Situs ARMANIQQ

Dengan 9 Permainan 1 User ID (NO BOT) (NO ADMIN) FAIRPLAY Player vs Player 100%
Daftar Dan Mainkan Sekarang
Memiliki Bonus Bonus WOW

• Bonus Turnover mingguan 0.5%(Dibagikan Setiap Minggu)
• Bonus Refferal 20% (Seumur Hidup)

Ayo Segera....Mainkan Sekarang Juga

Hanya Minimal Deposit Rp 10.000 Dan Minimal Withdraw Rp 20.000
(Bisa deposit Dengan E-Money OVO,GOPAY,GOJEK)

Siap Melayani 24Jam Non Stop Setiap Hari nya
WhtasApp = +6282175976410
Link alternatif : armaniqqs.info | winterarmani.club