Saturday, March 28, 2009

Kota Kinabalu...My 1st day..=)=''(

leganya...selepas cek in hotel deletton ...makan kat kedai sebelah restoran sempelang...dan mulakan pengembaraan!huhu...wow...kat belakang hotel aku penuh pesta mak nyah...kalah lorong haji taib...teruskan perjalanan n nmpk kedai macam danau kota..tapi kat sini simple..banyak yang jual mutiara...pear yang cukup murah ...kata pasal mutiara baru aku ingat akak aku suruh beli macam2 pearl..aku pn mulakan pencarian...ingtkan skit tapi banyak...pening kpla aku..mencari yang sesuai ..aduhh g mana 1 akak minat,yg mn mak aku suka...salah beli kena membebel...beli esok je la..teruskan jalan...sampai ke hujung kedai....aku nampak budak2 kecil yang memengang sesuatu dan menjual di tengah jalan raya...aku pun dekat diri aku pada mereka..ermmm...jual rokok seludup ngn harga murah...aku x dapat nak kesedihan...ke mana ibu bapa mereka?.....kenapa mereka ditinggalkan?kenapa mereka jadi macam tu?macam soalan yang berain dalam minda aku...budak yang patutnya lelapkan mata pada pkl 10 malam..utuk bersedia pergi ke sekolah pada esoknya...jual rokok??...membe aku duk sni selama 6tahun...dia beitau aku'budak2 ni org filipina,diorang datang sni merempat...selepas budak perempuan dah umur 12..diorang akan jadi pelacur tanpa sedari...dan selepas melakukan hubungan sex ...lelaki tu akan buang duit sebanyak rm5..dan perempuan tersebut...adakah patut uat begini pada insan yang tidak bersalah..??kenapa benda ni masih terjadi di negara kita..
mood aku terus x der....jalan je la(otak aku memikirkan budak kecil yang tidak berdosa.)dah puas jalan2 ,balik ke hotel....text massage...ruby hotel...my girl srh jmpa kat ruby hotel tommorow...sebelum aku pening baik aku cari dulu hotel tu kat mana..cari punya cari x jumpa.. erm berhenti jab tanya kat orang ...boleh saya tau rubby hotel kat mana ye?
kat belakang betul dekat ngn tmpt mak nyah...la belakang hotel aku rupanya..hampeh..jumpa jgk akhirnya...'terima kasih'....balik ke hotell....ahhh hausnya...erm air pulak x der..
pe la nasib aku ni........=)

No comments: