Thursday, March 5, 2009

Today or HARI ini

Today is the day..menyiapkan tugas aku kat Dungun,kuala terengganu...selepas breakfast kat uitm hotel...uat job kat klinik perancang keluarga...siap test n installation,mulakan!perjalanan ke kuala terengganu..jadi pak cik cleaner kat JPPH kuala terengganu..
dah setle..oppss..x lagi,kena uat job kat klinik perancang keluarga kat kuala terengganu pulak...kerja yang tidak memenatkan..tapi penat jgk...mcm mn tu ye?ikut rentak mesti jumpa....dah setle cari hotelcek in...aaaahh,leganya..mandi dalam 30 minit..memikiran hidup aku yang memang cukup kusut...cuba mengembirkan hati aku ,walaupun tidak berjaya...kenapa aku jadi macam ni?Kenapa aku x leh berubah?paling ketara..semua x suka aku...pe yang aku telah lakukan sehingga mereka memandang aku serong..aku jadi diri aku macam biasa..tetap mendapat layanan buruk...kalau la dapat kuasa halimunan kan senang ....setle msalah aku..but itu memang x kan terjadi....penyelesain yang x der perhentian...teruskan sehingga x sedar...balasan yg akan aku dapat..yup!lega..tengok movie dl SPLINTER...mcm best ..jom!enjoy ur life but ingt batasany..untuk kebaikan anda kelak nanti..

=')

4 comments:

lynn-the gudigudigurl said...

wahh being so busy eh
neway chill ~

dakchomey said...

x yah pk sgt ape yg owg ckp sal kitew keyh..

SHAIKH said...

lynn:thanks =)

dakcomey:kalau kita x peduli,kita tergolong mcm diorg gak kn?

Miss SwEeTFoResT said...

ala roy..xsume org suke kat kite..kie pon bkn bley wt sume ske kite.kite jd je diri kite..xyah pening2 nk lyn dorg tu..yg pnting eppy..idop anye skali.. ^_^
truskn idopmu..hehe..caiyok2..