Saturday, November 28, 2009

Tatto n Aku

Smlm aku asyik teringat kat pasal tatto je...mmng cantik tatto..rasa mcm nk uat tp terhenti ...bila aku tanya pak cik google ...punya byk design yang cantik2....smpai aku xsedar aku dh download mcm2 design ...aku minat tatto ni masa aku teenage ..gemar tgk tatto incubus,RATM,blink 182...
aku pkir nk daptkan kat kaki ,bhgn leher smpai dada,n tangan ..klau ade tatto aku x perlukan acessories yg lain spt cincin,gelang,rantai ...tanpa hiasan ni dh nmpk cukup STYLE...aku kembali ingat semua ni pasal sweetheart aku....
ni antara design yg aku ingin sangat kat badan aku ..

yg ni design yg aku teringin sgt!!abstract..

kat tangan x yh aku nk pakai jam tangan..huhu

angel wings ni mmng menarik perhatian aku gak

tgh aku tgk tatto pakcik google tnjk image ni aku x stop gelak..oldskool!=D
design yg aku tgk utk girl pn byk tgk kat sni www.tattoojhonny.com..
yg ni utk girl yg minat nk uat tattoo g tgk kat sana ya....u know what i mean ..ape tgk lagi ..
click tattoo johnny !
;)






7 comments:

BudakCHOCO Official Blogger said...

lawa.. tp mner elok bg kite org islam ouh...

Unknown said...

kalau nak jadi 'kayu api'..no hal..on aje...kubur masing-masing...seksa masing2 beb..
hwahwahwa

Anonymous said...

aku nk uat guna inai je x der gmbr cuma abstrak itu x salahkan aku xlpa siapa aku bro...

Anonymous said...

aku nk uat guna inai je x der gmbr cuma abstrak itu x salahkan aku xlpa siapa aku bro...

Anonymous said...

aku nk uat guna inai je x der gmbr cuma abstrak itu x salahkan aku xlpa siapa aku bro...

Anita Tahir said...

oh boy... dont do it if you think tattoo is FASHION. That is soooo wrong. Honestly. I hate people nowadays buat tattoo macam you kata - FASHION. Bertattoo bagi orang yang betul2 memahaminya adalah mempunya sebab dan tattoo2 yang dimiliki mereka mempunyai makna sendiri. Seriously.

I don't care what people wanna say about me. Yes it is wrong in my religion to have tattoo but it is between me and Allah. And I have few tattoos on my body. And it is not for fashion semata-mata. Semua ada makna.

http://eyes2brain.blogspot.com
SpeakUp of YouthSays.

Anonymous said...

tatto tu ade makna untuk orang yang memahami seni but org yg tidak memahami seni diorg nmpk tatto as a 'cool things to do'..x ramai mcm u yg pkir mcm ni ..i respect every opninion..=)