Saturday, March 20, 2010

stOry about me





the sTory


pkl 8 pagi aku bangun..mengemas bilik ..jika kpla aku kusut,bilik aku pn sama...aku turun bawah utk membuat air milo...aku x perasaan ade air kat lantai..aku jatuh...semuany dtg...ok x??tanda kasih sayang yg sentiasa ade utk aku muncul...aku ktkn'ok'...stlh aku siap mandi..semuanya..ok...bila tedengar org mengungkit perkara silam aku ..senyuman aku terus hilang...adakah aku pebesarkan masalah yg tidak dapt disebut sbg masalah?but it always happen...i wont give up my smile always cheer them up..



Setiap manusia melakukan kesilapan...tapi kesilapan itu tidak akn sering berulang apabila kita berubah...kita memikirkan masalah yg kita telah lakukan n confirm kita selesaikan..masalah itu x kana berulang..tapi kenapa ade je yg mengungkit masalah yg terlampau lama tapi telah memaafkan ketika dulu...adakah dia btl2 ikhlas utk memaafkan kesilapan itu or hanya mulut yg bergerak ati tetap sama....

kesilapan yg tidak sengaja akan dipandang...kebahagian yg kita berikan sering tidak nampak...kenapa perlu berlaku semua ni?

No comments: