Tuesday, January 26, 2010

Bila nak start ni ....waiting2!

Aku masih menaip ...sedar x sedar ....sebenarnya aku memang suka tulis ...ada je yang aku tulis, megenai pe je yg terlintas dalam otak aku..klau aku xder keja nak uat aku suka membaca sesuatu yang menarik minat aku....ternampak novel akak aku yg sekian lama ditinggalkan dalam kotak..banyak buku tapi aku tertarik pada buku yang berjudul'MALAM INI KITA SEMUA MENAGIS'....dulu byk novel yg aku suka baca...n dh lama stop now novel ini kisah sedih tapi aku nk ketawa je..(tidak ada unsur sabotaj tuan punya novel harap maklum)...entahlah bagi aku xleh terima novel ni cuz ending dia kita semua menangis n xtouching(tidak terusik jiwa ku ngn kisah ni)..
...titutatatataptap(sound menaip)...dah lama aku tinggalkan blog aku yang terbiar begitu...ikan aku yang dalam aquarium msti dah terkorban ,kucing aku mesti kelaparan,cafe aku mesti dah xder pelanggan,iq test aku x uat(game facebuku yang aku tidak sentuh sekian lama)..huhu

No comments: