Tuesday, January 26, 2010

Rileks!

Interview tetap interview...semuanya aku menemui kegagalan...1persatu datang melanda dalam hidup aku ...kpla ak bingung nk setlkan ..selesai 1 ..datang 1 lagi...nasib aku pandai manage...sebelum ni aku tak tulis n uat persediaan apa yg akan aku uat esok harinya..dgn notepad aku ,aku tau nk uruskan semuanya tanpa pening kpla!aku dh setle isi borang kemasukan utk menyambung degree..dapat x dapat blkng cerita..nak isi borang ni je mengambil masa yg agak lama krn internet yg sentisa ade masalah(wifi percuma katakan)...planing nk beli broadband...runner sabak bernam...menyedihkan broadband 7.2g dah abis..yang tingl 3.5g..terpaksa balik ngn tgn kosong...haiz..kepenatan yg amat tertido smpai pkl1.30 a.m...terbangun mp3 yg aku buka kat laptop lupa nk tutup..lagu GREEN DAY-wake me up when September Ends..layan lama pn tetap bermakna dalam idup aku ...mandi jab!perlu NESCAFE!!ermmm!!planing nk uat pe utk esk ari ...setle dh cat umah bhgn ruang tamu n ruang makan..sebelum lupa aku perlu uat persiapan utk bln 4 ni ke sabah....confirmation x dpt lagi so x leh rushing..siapkan jadual !dah setle!aku ngantuk aku rindu tidur ikut waktu..skrg aku asyik tido lmbt..pe yg aku rungsingkan pn aku x tau..maybe taun ni aku dah kena uat sesuatu to make someone smile...but x leh tahan ngn semua ni ...entahlah aku pn ade kerja aku ....aku setlkan tugas aku dl ...

No comments: