Tuesday, January 26, 2010

Happy birthday lappy!

Laptop uat problem ..haizz..taulah dah staun ,tapi jaganlah uat hal ..aku perlukan sangat dalam idup aku...ko banyak membantu aku !mula2 ade masalah ngn fingerprint...sekarang ngn display card...nasib bateri aku x uat hal!skrin dah nk uat hal...banyakna problem laptop aku ni!(aku jual kang baru tau)..gurau je...be good!aku jaga ko elok je,calar skit aku minta maaf..xkan pasal tu pn ko merajuk kan..setiap bulan aku deskcleanup ko,aku bersihkan ko stiap minggu..xlupa lagi aku defrag ko!aku jaga ko pe?pe yg x cukup?ckp ngn aku skrg!!!pe yg ko x puas ati!!(ni lah jadinya aabila aku bosan aku membebel smpai aku dapat hiburkan ati aku sndri...akhirnya aku dapat pastikan semuanya ok..cuma masalah fingerprint ngn hdd aku je aku x dapat setle..TOLONG JANGAN UAT HAL AKU MEMERLUKAN KO LAGI SELAMA 10tahun lagi...ni baru 1taun bro..so tahan ok..for me!

2 comments:

BudakCHOCO Official Blogger said...

saba jer la.. lappy ak pom da uat hal jugak.. agy da sesion gyle2.. hahaha :)

SHAIKH said...

sabar ...huhu
yela sabar la ni..;)