Tuesday, January 26, 2010

New Year Talk !!





hi happy New Year !pejam celik2,dah pn nk masuk tahun baru ...pkl 6.29pm aku mengambil masa sementara ni aku nk menulis mengenai apa yang aku hadapi 1 tahun ni ..pengalaman idup aku ...januari aku jadi trainer di sebuah syarikat it ..disitu aku bersama banyak rakan baru ,aku start training bulan july taun lepas..dh setengah bulan aku knal rakan aku mat,nash,omar,tam,bro wan ,ben,tan,aien,yan,kak as,erni..pengalaman wow!mmng banyak aku dapat g setiap negeri di MALAYSIA!semuanya aku dh jejak..banyak benda baru yang aku pelajari semasa aku di syarikat tersebut..staff yg aku x lupa yg banyak kongsi ilmu ialah afiq,abu,kak nora,kak hasni,bro bob n banyak lagi x ingat plk..low memory ..huhu..last projek yang aku g utk memasang PC baru utk lab politeknik..time tu dah packing nak balik dah ...dh bulan 7 cukup aku knl rakan2 aku selama 1tahun..dalam travel tu..nowaku masuk kolej utk 6 bulan utk sem 7 last...dlm kuliah aku diajar mengenai sistem,cyberpreneuship,multimedia,titas,english n titas..di sini aku knal rakan baru iaitu farid,hanish,mie,suresh,am,faiz,black,zafi,nora,syiera,beila..klas kami paling sempoi semuanya ok!banyak kenalan baru yang aku knal pada taun ni...NOW aku dah abis DIPLOMA!!preparing myself utk DEGREE!before that aku ade benda nk uat !pe dia?yg tu korang akan tau another post aku ltak nti!SELAMAT MAJU JAYA PADA rakan2 aku yg aku knl n yg xknl !thanks for being my friends!thanks jgk menolong aku apabila aku hadapi kesusahan....Have anice NEW YEAR!azam yang x dapat kecapi taun ni..jgn putus asa bawa ke taun ni n DO IT!belum terlambat utk buktikan sesuatu..yang penting jangan putus asa walau pe pn dugaan yang anda hadapi ...ingat..be STRONG !aku tulis kat notepad dl cuz internet xder..huhu.

=)

No comments: