Saturday, February 20, 2010

kimia muda n manusia makan manusia!






aku xtau nk ckp pe bila nampak genius kimia umo 10 taun!!!klau ayah aku tau msti dia suka..dia nk aku jadi mcm tu ..tapi x terjadi....
susah bagi aku siapkan pengiraan yang mudah pun tapi budak ni dah uat peringkat GCE O-Level!!!belive it or not!knp dia leh uat aku x leh nk uat..knp2?think2..erm..




tgh aku baca..ade pulak mengenai manusia makan manusia kat china!!adkah patut segologan pasangan mejual bayi mereka kat restoren utk dimakan...bukan senang kita nk lahirkan anak...
dia pn nk idup mcm biasa...kita dah meningkat dewasa patutnya dah ade otak yg boleh pkir bkn jadi haiwan yg xder otak....tiada perasaan langsung uat mcm ni...tau pelanggan restoran ni ckp makan bayi dapat meningkatkan stamina mereka!!what!!nak makan daging manusia g la potong daging sendiri....haiz..manusia2....

Jangan lupa kita kat dunia ni sementara je..

No comments: