Friday, February 19, 2010

MY Name Is Khan


hi,dah pkl 4.00pagi...aku x dapt tido n yg menarik aku ade nk cerita tentang movie my name is khan..cite ni aku dapat tau dari ntv7'breakfast show or morning show'huhu....kisah ni mengenai orang islam yang menetap di amerika selepas peristiwa 11 september..menyedihkan..cite ni top smpai kalahkan cite slumdog millionaire!lagu "jaiho-pussy cat dolls "ingat!

Hero dia confirm shah rukh khan...menarik korang kena tgk cite ni!!
nk aku minum air jab...haiz..
dah semut naik...entah dari mana tau2 je air aku mesti kena curi..xsempat aku nk abiskan...dari kecik smpai skrg aku kena kongsi air dgn semut!tapi yg kena marah aku 'sehari brp kali nescafe ariff uat?abis susu kat umah!(mom)

bukan salah ku salahkan semut yang sentiasa kenakan ku....huhu=D

pagi tadi aku khabar dari kawan aku muqe(mat)...teringat kat membe kolej!x sangka aku dah abis...keputusan x kuar lagi ..xsabar utk bulan 6 ni..=)
gud morning semua!

mengarut tapi bererti..

2 comments:

Kaseh Esmiralda said...

SM tu best... klu awak kate cite ni lg best maknanya kene pegi tgklah ni...

p/s: dulu penah minat ngan SRK... dia lakon mmg best tahap super!

Anonymous said...

yup best!kena tgk!huhu
Patut la,minat shah rukh khan!mcm tu sure kena tgk..enjoy the movie
;)