Wednesday, February 24, 2010

My Year bOOks




hi ,selalunya korang mesti penah dgr pasal myspace ,facebook,friendster ,tagged n mcm2 lagi..
1st yg aku knl myspace,aku masuk kolej kawan msti tny ade myspace x or ym..jwpn aku no...psl dl idup aku x penah nk melakat ngn komputer..lain dari yg lain,slps aku smbung belaja dlm bidang it ..baru aku sedar menggunakan internet btl2 x membosankan..anything blh tny pak cik google!huhu..
Aku nk cite psl pe sebenarnya....mengenai sosial network yg aku masuk...

1=MyspaCe
2=Friendster
3=FaceBook,Blog,YOuthsays
4=Tagged,Tubley
5=Doulike
6=flixster
7=Friendorama
8=Zorpian
9=My Year Books

yang paling aku aktif myspace,facebook ...friendster aku dh lama x aktif smpai aku sndri lpa email n password...sori..aku dh uat yg baru aku akan link kat kawan aku yg selalu tny'knp x on9,dah lupa ke'..no aku x lupa korang semua aku ingat..=)
yg menarikny aku x update sgt tubley,doulike,friendorama,zorpian,n blah2..byk sgt...
tapi yg interest aku nk tau sgt skrg 'My yearbook'..macam menarik..ade forum ,game ,chat,quiz..n mcm2 lagi ..klau korang dgr semuanya ..sama je kan?tapi bila korang interest pada sesuatu yg baru memng best!so aku layan kan kpla smpai abis!!

No comments: