Wednesday, June 3, 2009

Hari ni bersama DIriku..

Hari ni aku masuk kerja...bangun lambat...ahhh..tengok bilik air ..oppss...ade orang tido dulu la..huhu..bilik air dah kosong..fuh mandi n siapkan diri aku g kerja..omm tinggal kunci umah'...diorang dah siap aku x siap2 lagi..siap..haus la pulak..nasib ade air masak kalau x..hampeh..perjalanan bermula ...memandangkan ofiz dekat je..aku jalan kaki je...sampai ofiz dalam pkl 9 a.m...aku jumpa aunty yang cukup peramah cakap non stop..aku senyum dia pn senyum 'g kerja ke'..aku ya kan je..huhu..then terus jalan kalau la aku behenti n berbual sampai ke sudah aku x sampai ofizny..itu power yang ade pada aunty tu....duk jab on9 ..cek email...ade movement baru outstation ke utara..ahad destinasi aku bermula..huhu..yang peningnya x signment,protfolio,test,quiz ...x siap lagi..menggangu tidurku..aku tengah cari penyelesainya..alamak pakaian yang courier dari kelantan baru sampai..kena basuh baju lagi...hidup bujang...bulan ni paling stress rasanya..bulan depan dah masuk blaja..story for today..

=)

3 comments: