Wednesday, June 3, 2009

Pantai Timur Trip..Shopping!

Setelah aku siapkan kerja pada hari khamis..aku,omm n ben mulakan perjalanan untuk mencari kereta sewa atas pertolongan abang rozy...dapat sewa kereta kancil...RM70 sehari...mula2 nak ambik petang ni..fikirkan semula..esok kelantan cuti..baik ambik esok...pkl 11.30 start ur enjin!huhuu..perjalanan bermula ke Rantau Panjang...dah lama aku x g sni last aku g masa umo aku 18..perjalanan dari hotel klcc ke rantau panjang mengambil masa 45minit..setelah sampai sempadan akku dapat rasakan barang yang aku nak beli semuanya ade!let's go!Move2!..huhu1stly aku call akak aku n tny pe yang dia nk..ok done..seluar jeans kat sni murah dari kl..kalau kl RM45 kat sni abey leh dapat Rm28..kepala kain..ape macam?bereh..dah beli jalan cari barang untuk family n org yang sayang..mula la aku shoping untuk mak aku aku beli kain pelekat 2,ayah aku aku kain pelekat 1(gajah duduk)...bukan gajah main bola omm..huhu..kincir untuk adikberadik aku..
baju kelawar untuk adik beradik aku..toto untuk akak aku..nak beli tudung aku takut salah pulak...
tapi yang sure sutera kat sni mmng murah..tapi x beli pn..huhu..bajet lari..dalam perjalan pulang aku belikan keropok yang memang paling mak aku suka..setle..sekarang dalam perjalanan pulang..fuhh balik memang penat...aku x sabar untuk jumpa orang yang aku sayang..dah lama aku x jumpa..

3 comments:

BudakCHOCO Official Blogger said...

la... nk jmp org yg d'syg eh.. bagus la.. :) sonok la jln2 kn..

Anonymous said...

yeezer..sonok mmng x dinafikan..huhu;D

SwEetForEst said...

uihhhh..supingggg..best2... ^_^