Monday, June 1, 2009

Pantai Timur Trip..READY!

wow....dah lama aku x post kat blog..
kalau la ade masa..huhu..
ni pn baru je bali dari outstation kat pantai timur..
team leader kami pian or sufian..
3crew...aku,omm, n ben..tugas kami tukar hard disk dan tukar sticker microsoft..
kerja kami memang nampak mudah..tapi FYI...penat kerja kami...kerja aku tukar sticker...senang kan....tapi yang memberatkan kerja ialah untuk menjaga stickerdari hilang..kalau hilang...abis la kau...mana xnya,1sticker =RM350...1st site aku uat poli muadzam=30 PC,harga sticker RM10,500...allhamdulillah aku dapat siapkan tanpa sebarang masalah..site ke2 aku kat polisas kuantan =153PC,harga sticker RM53,550....tengah aku siapkan computer kat lab ade pulak missing 1 sticker..gelabah la aku..aduhhh..aku dah cek sepuas hati aku memang x jumpa..tapi aku pasti kalau aku cabut mesti ada aku lekat..cek kali ke2..1PC disyaki ...hilang sticker microsoft,sticker company aku pun hilang..rasa lega hati aku sekarang...dah x der beban..ade ke patut curi sticker microsoft windows vista starter..kalau ultimate x pe jgk..ni starter..haizz...pkir la dl ..sebelum uat..huhu..pe pn tugas aku kat sni siap tanpa sebarang masalah..destinasi seterusnya ke dungun,terengganu...30 Pc siap tanpa sebarang masalah...ke poli terengganu...ahhh...site ni aku uat aku nak tumbuk je kepala botak tu..macam2 kerja dia suruh kita uatnya..kalau task kami x pe jgk ni bukan..sabar je la..project manager company aku kalah dengan dia...aku ikut arahan je la..dah siap kerja aku kat sni .....sekarang tugas aku siapkan kerja kat kelantan 253 PC,harga sticker RM88,550...kaya jugak aku ni..huhu..kalau hilang hancus idup aku...site memang paling memenatkan tapi team kami berjaya melaksanakan tugas ni..APA YANG PENTING?KERJASAMA'...yup setelah aku siapkan kerja..patah jugak la tulang belakang aku...masa untuk rehat..journey ni aku cerita pasal kerja sahaja..sori x der pic..camera x der...harap anda enjoy ....

=)

No comments: