Thursday, June 4, 2009

Notebook + Work

Hi semua!!Hari ni aku masuk kerja awal pkl 8pagi...datang lambat skit...sempat breakfast nasi lemak+nescafe ais =zzzzZZZZ..huhu..semalam aku tido pkl 3.30 pagi....baju aku yang baru sampai terpaksa la aku basuh semuanya semalam...aku plan semalam nak siapkan basuh baju yang terlalu banyak..n format notebook aku yang sakit...ahad ni dah g outstation..so better siapkan tugasan yang mudah dulu..rasa nak patah jgk la pinggang aku basuh baju ..huhu..nak backup je dah 1 jam 45 minit...data aku banyak sangat...tunggu sambil dengar radio fly fm....dah settle..aku install Window Ultimate...Complete dalam pkl 2 pagi...sekarang masa untuk cari driver n pindahkan data dari external....setle..install firefox,winrar,skype,microsoft office..then aku sambung uat komputer aku di ofizz...aku install antivirus Avira..update antivirus..install Msn,Yahoo Massenger,Digbsy,Activate Product Key...setle tugas aku..lupa pulak driver finger print aku x uat lagi...=0 ini seriussss...
ada notebook dalam bahaya!huhu..
aku mula mencari driver yang hilang...Selesai uat notebook kesayangan aku ...
;)

2 comments:

BudakCHOCO Official Blogger said...

mmg bagus la.. perfect notebook ko.. :)

SwEetForEst said...

huhuhu..god2..rajin tol basuh baju..hehehe..