Monday, June 15, 2009

X leh TIDOOO...

Hari ni aku x dapat tido...aku cari movie yang aku x tgk lagi dalam laptop aku...dah2..semuanya dah aku tgk...cite pe yang aku tgk lagi....ermm..ade pn cite miss conception!dah lama tgk cite mcm ni..kebanyakan yg aku tgk uat masa ni filem aksi...Cite ni mengenai seorang gadis yang mempunyai masa sebulan ke berapa hari..enth ..lupa...untuk hamil...wanita ni cita2 tinggi..dia inginkan anak n pengalaman yang dirasai setiap wanita apabila meningkat usia...masa yang ade untuknya..hanya la skit...masa tu plk dia gaduh ngn bf dia...tambah ngn model yang suka pada bf wanita tu..macam2 halangan mereka hadapi untuk bersama semula..end diorng bersama...masa birthday tunang dia..wanita tu hadiahkan tunangnya yang cukup bermakna'I'm pregnant"..dah abis dah cite ni...mula2 ingat bosan tapi ok lor..Then continue to nezxt chapter...dah x leh tido.so cari kerja untuk penuhkan masa..tgk balik cite fast n furiuos4..dah 10-kali aku tgk cite ni..tapi aku x bosan langsung..minat tgk kereta mustang..Ade sesuatu menarik ngn kereta lama ni...riiiiiingg!perut berbunyi pulak...lapar la plk..salin baju..n g beli makanan..nasi goreng + teh o ais=nyum2...kenyang sgt...woooo....nk uat pe lagi dah 4.30 a.m..aku tgk hp,hp tgk aku ,aku tgk hp,...zzzzzzZZZZZ

3 comments:

SwEeTFoResT said...

huhu..naseb bek sweet senang tido.. huhuhu.. =P

cikYANchoco said...

sian ko x ckup tdo eh... :)

░♥si lampu neon♥░ said...

lawak seh. sila pergi tdo , takpayah merenong hp je. hahah bukan dapat duit pon